tirsdag den 29. september 2015

Clover - det gode værktøj

Siden jeg for 7 år siden stiftede bekendtskab med Clover hæklenåle, har jeg anbefalet dem til alle der gerne vil hækle.
Der indes nu også andre mærker på markedet der virker, men Clover var ligesom de første der fik hæklenle til at være prioriteret godt værktøj for hæklebegejstrede.
Jeg påstår jeg kan hækle næsten dobbelt så hurtigt med en Clover, som jeg kan med en af de gamle jeg havde før.
 
 

Nu har jeg fået dem i min lille hæklebutik og i min webshop.
Jeg fik simpelthen forespørgsler hele tiden, så mit bomuldsgarn udvalg blev udviddet med hæklenåle.

Mine egne har fået brændt forbogstav og størrelse i for længe siden. Teksten blev simpelthen slidt af.
Her 5-7 år efter er de stadig lige gode og glatte at bruge.

2 kommentarer:

Eva sagde ...

Jeg er også vild med Clover hæklenåle.
God ide at brænde størrelsen ned i dem.

Ellen sagde ...

Elsker også Clover. De ligger bare så godt i hånden. Næste tiltag i butikken må være etuiet til dem ;-).