torsdag den 8. marts 2012

Kreativ visit

3 skønne kvinder havde lagt vejen forbi til hæklehygge i aftes.
Hver med hæklenål og kreahjerte på rette sted.
De 2 har været her før og en var ny.
Og hvor er det skønt at lave noget igen....(indrømmet jeg har ikke hæklet i over 2 måneder...fat det hvem der kan).
Men nu er jeg i gang igen......yahhhh
Hanne med bloggen handmade by Zacho er en sand kunstner med kort.
Hun har før lavet underskønne sager til mig, og i dag  whau!!!
Tak! Og endda med mit eget  skriftdesign kopieret ind bagest i billedet.



Heldige mig :)

3 kommentarer:

Blåbærlina sagde ...

Fantastisk fint kort :O)
og håndarbeid!
Klem fra Nina

Lis sagde ...

Ja heldige dig, de cupcakes og det lille broderi er altså bare suverænt flotte.

Kortet er også fint og meget fortællende. Sådan et man ikke bare lige skriver inden i, for at give videre for det er jo en gave i sig selv.

Kh. Lis

HanneZ sagde ...

Tak, for sådan en positiv omtale, Karen. Som jeg skrev igår aftes, så kørte jeg hjem fra dig med masser af positive tanker. det var dejligt at besøge dig og jeg er glad for at "vi" var med, da du fattede hæklenålen igen.
Tusind tak.
Kh Hanne