mandag den 27. februar 2012

Tilmelding til en super kreativ søndag 11. Marts 2012

Kære bloggere og læsere
Nu er vi endelig klar med tilmelding og forudbetaling til den kreative dag i Odense
Søndag den 11. Marts, 2012.
Jeg har lejet lokaler på
Rudolf Steiner Skolen, Lindvedvej 64, Odense S.
Lokalerne er nemlig super hyggelige...det er tæt på motorvejen og der er bus dertil, samt adgang til et stort køkken.
Det bliver fra Kl.12.30 - 17.00
Pris 100 Kr. pr. person  incl. kaffe/kage/frugt etc. og hvad vi kan få samlet til en goodie bag til hver deltager.

Dagens program er bl.a.:

Hækle kursus for begyndere/og dem der allerede kan.
Forskellige workshops nogle deltagere vil stå med.
Du kan tage stof , garn, tapet, krea bøger eller papir med, og bytte med andre deltagere o.s.v.

Man kan altså lære fra sig, eller lære noget nyt, eller bare hygge og drikke kaffe og møde andre kreative.
Alle jer der ikke selv blogger er også meget velkomne til at deltage.

For 2 år siden holdt vi en lign. dag i Silkeborg hvor vi over 50 deltagere.


Forudbetaling ....er den endegyldige tilmelding, og bliver vi mange (rigtig mange) har jeg flere lokaler på hånden vi kan udvide til.

Pris: 100 DKK. bedes overført til min konto i Jyske Bank
Reg. 7173 Konto Nr. 1223484
HUSK at skrive i kommentaren: Krea-træf efterfulgt af dit navn.
Skriv herefter en mail til mig på
karen@karenklarbaek.dk 
(når du har betalt) med dit navn og evt. blognavn, så jeg er sikker på vi opdager hvis noget går galt i din betaling, som er den gældende tilmelding.


Vel mødt.
Vi håber at rigtig mange har lyst til at deltage.

19 kommentarer:

Lene sagde ...

århh hvor vil jeg gerne, men det kræver vist at jeg finder en venlig sjæl, der vil huse mig eller en super tog-plan. Jeg TØR IKKE køre så langt og slet ikke når der er motorvej.

Karen Klarbæk sagde ...

Jeg tænker jeg laver et indlæg på bloggen hvor dem der søger kørsel med andre kan få kontakt.
Det kommer på i aften i venstre side af bloggen.

Karen

Millesrutchebane.blogspot.com sagde ...

Det lyder som et super arrangement.. Men jeg er helt ny -læs helt grøn udi hæklingens kunst.. Så er det vel ikke noget for mig eller??
Ps: hvorfor kan man ikke melde sig som fast læser hos dig?

Karen Klarbæk sagde ...

Der bliver undervisning i hækling for begyndere.....så er det op til dig, om det er noget for dig eller ej Millesrutchbane :)

Fast læser feldtet sidder i venstre side af bloggen.... lige et par felter nede.

Karen

Millesrutchebane.blogspot.com sagde ...

Tak for svar ;0) Har netop tjekket kalenderen og d er d dag vi skal i teater m vores prinsesse.. Øv m på d gode måde hopper helt klart m en anden gang..
ps: har spurgt dig om hjælp under din DIY armringe.. måske du vil tjekke d og evt svare hvis du har tid...
Mvh Mille

IF Stjernen sagde ...

Lene, du må lokke Tina, Dorthe og Bettina med, så kan I køre sammen ;)

Jannie sagde ...

Hej Karen.
Jeg vil gerne deltage. Er det muligt at parkere ved skolen? Og jegkommer fra Sjælland og kan have 3 eller 4 med i bilen.
Venlig hilsen Jannie

MarlarMade sagde ...

Det lyder bare super hyggeligt.. Jeg er frisk og melder mig straks til..

Loppe-shoppe sagde ...

Tjek!!

Glæder mig!!

LikeBree sagde ...

Hejsa Karen, og andre tilmeldte :-)
Mail afsendt, tjek!
Penge indbetalt, tjek!
Børn afsat, tjek!

Jeg kører fra Middelfart. Der kan køres med fra stationen i Middelfart, eller omkring de Vestfynske byer :-)

Jeg har plads til 3 passagerer (4 hvis I er smal-røvet!) ;-)

Micha sagde ...

har netop sat betaling til afsendelse og sendt en mail.
Så jeg kommer :)
KH Micha

Lykke Thomsen sagde ...

Øv øv, jeg ser først nu at det også er for os der bare er læsere, jeg tog det som en selvfølge, at det kumn var for dem der har en blog, og nu skal jeg desværre noget andet, men næste gang vil jeg med.

Anonym sagde ...

LikeBree...måske vi kender hinanden...jeg er også fra Middelfart men bor lidt tættere på Odense nu :-)
Måske jeg kan kører med :-)
Heidi

Anonym sagde ...

Betaler nu...vil meget gerne deltage :-)Heidi...(HMP)

VivaTex sagde ...

Oh, jeg glæder
mig rigtig meget til på søndag. Måske vil jeg gerne lege med syning og hækling sammen... Jeg har en lille bold med trut-mund inde på min blog, vivatex.blogspot.com. Den hedder "kys bolden"...

Vi ses med sytråd, stof og garn og alverdens ting. kh Hanne

LikeBree sagde ...

Heidi: Du må meget gerne køre med :-)
Send mig en sms 40293810, så ringer jeg til dig i løbet af lørdag :-)

Anonym sagde ...

Hej LikeBree.
mange tak, men det er blevet sådan at jeg er nødt til at køre selv, så jeg kan kører hjem hvis det bliver nødvendigt...hvilket godt kan tænkes :-)
Mange mange tak for tilbudet...ses søndag :-)
Heidi

Anonym sagde ...

Er det okay at man måske ikke er så kreativ, men er MEGET interesseret i alt det kreative og de fede hjemmelavede designs mm.....vil bare så gerne lære at hækle :)...er ikke blogger

M.A.I sagde ...

Fantastisk ide med sådan en weekend....bare jeg havde nået at se det inden...udfra billederne ser det voldsomt hyggeligt ud...